۹ دی ۱۳۹۱، ۱۹:۲۷

سلیمان پور:

به چالش کشیدن خدمات دولت شایسته نیست

به چالش کشیدن خدمات دولت شایسته نیست

رباط کریم - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: خدمت رسانی مطلوب و شایسته و به دور از مسائل حاشیه ای تا پایان دولت دهم تداوم خواهد داشت که در این زمینه به چالش کشیدن خدمات دولت شایسته نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن سلیمان پور ظهر شنبه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان رباط کریم اظهار داشت: اقدامات بسیار ارزشمندی در دولت دهم در مسیر خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم صورت گرفته که این عمل همچنان تا پایان عمر دولت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در دولت دهم شاهد رشد بسیار عظیمی در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، بهداشتی و رفاهی بودیم که در مقایسه با دوران گذشته از رشد بالایی برخوردار بوده است.

دولت در راستای خدمت به مردم جهادی عمل کرد

فرماندار شهرستان رباط کریم پیشرفت پروژه های عمرانی در سطح کشور از سوی دولت جهادی یاد کرد و عنوان کرد: بسیاری از پروژه های عظیم کشوری به صورت جهادی به مرحله بهره برداری رسیده است.

سلیمانپور، رشد بالای توسعه کشاورزی، هدفمندسازی یارانه ها و مسکن مهر را بخشی از اقدامات ماندگار دولت برشمرد و گفت: شاید برخی از پروژه های عظیمی که در دولت دهم کلید خورد، در گذشته سالها به حال خود رها شده و هیچ گونه پیشرفتی در آن حاصل نمی شد.

به چالش کشیدن خدمات دولت شایسته نیست

فرماندار شهرستان رباط کریم، به چالش کشیدن خدمات ارزشمند دولت را جهالت و کوتاهی برخی افراد مغرض یاد و اضافه کرد: اگر فردی بخواهد اقدامات صادقانه دولت را در حوزه های مختلف کاری زیر سوال ببرد نوعی جهالت و دشمنی است چرا که دولت بی ادعا در خدمت این ملت بزرگ است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و دعواهای سیاسی نیز گفت: شرایط موجود کشور به گونه ای است که مردم به دلیل برخی مشکلات از جمله تحریم تا حدودی تحت فشار هستند و مردم از مسئولان انتظار دارند که این وضع موجود اقتصادی به گونه ای رفع شود.

دعواهای سیاسی غیرعقلانی است

وی دعواهای سیاسی را در شرایط موجود و همچنین به چالش کشیدن فعالیتهای ارزشمند دولت را کار غیر عقلانی یاد کرد و اظهار داشت: تمامی مسئولان در شهرستان باید بدون توجه به مسائل حاشیه ای به اصل ماموریت خود بپردازند و اگر کسی بخواهد در جایگاه مسئولیت وارد مسائل حاشیه ای شود ارائه خدمت به مردم سلب خواهد شد.

سلیمان پور با اشاره به برگزاری انتخابات آتی یادآور شد: در بحث انتخابات ریاست جمهوری مشکل خاصی در شهرستان رباط کریم وجوود ندارد ولی در خصوص مسائل انتخابات شوراها اگر مسئولی بخواهد خارج از چارچوب قانونی رفتار کند با وی برخورد قانونی می شود.

صیانت از آرای مردم در انتخابات وظیفه مسئولان است

فرماندر شهرستان رباط کریم همچنین صیانت از آرای مردم و اعتماد سازی در میان آنان را وظیفه مسئولین اجرایی شهرستان اعلام و تاکید کرد: وظایف مسئولان در انتخابات آتی کاملا مشخص و تعریف شده و هیچ اداره و نهادی حق ورود به عرصه انتخابات را به منظور جانبداری بر له یا علیه نامزد خاصی ندارد و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سلیمانپور ضمن تاکید بر حفظ آرامش جامعه نیز گفت: امروز حفظ آرامش کشور و شهرستان از هر اقدامی مهم تر است چون در آرامش مسیر خدمات رسانی بهتر هموار خواهد شد.

اجرای ویژه برنامه های دهه فجر در رباط کریم

فرماندار شهرستان رباط کریم در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت دهه فجر امسال پرداخت و اظهار داشت: دهه فجر امسال از توجه ویژه ای برخوردار است که شهرستان رباط کریم برای دهه فجر امسال برنامه های متعددی را اجرا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: همه ادارات از هم اکنون برنامه های خود را برای دهه فجرامسال در دستور کار قرار دهند که بتوانیم در طی ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای خود را به مردم مومن و انقلابی شهرستان تشریح کنیم.

سلیمانپور همچنین از اجرای برنامه های متنوع درقالب پروژه های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و فرهنگی خبر داد.

تعامل و همدلی مسئولان موجب افزایش ارائه خدمات به شهروندان می شود

فرماندار شهرستان رباط کریم در ادامه این جلسه به تعامل و همراهی دستگاه های خدمات رسان اشاره کرد و بیان کرد: تمامی ادارات خدمات رسان در سایه همدلی و همراهی می توانند به توفیقات ارزشمندی دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: ادارات خدمات رسان می توانند با اجرای تکریم ارباب رجوع و تصریح در ارائه خدمات مسیر ارائه خدمت رسانی را هموار سازند.

سلیمانپور در پایان، پرداختن به مسائل حاشیه ای و برخورد ناشایست با ارباب رجوع را یک اقدام غیر قابل قبول در بدنه دولت یاد کرد.

کد خبر 1778766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha